+36 70 163 7998

/

kanyargo@paty.hu

KÉRDÉSED VAN?

KERESD A DISZPÉCSER SZOLGÁLATOT

+36 70 163 7998 kanyargo@paty.hu

Kérdésem van, hová fordulhatok?...

Amennyiben kérdése van, kérjük, írjon üzenetet a kanyargo@paty.hu címre, vagy facebook messengeren és mielőbb válaszolunk, segítünk.

Mindenképp szükséges regisztrálnom a vásárláshoz?...

Nem szükséges, de a jövőbeli vásárlásokat megkönnyíti és gyorsítja, ezért javasoljuk.

Ha év közben veszek éves bérletet, akkor elveszítem a már eltelt hónapokat?...

Nem, mert az éves bérlet 365 napig érvényes a bérlet érvényességének kezdőnapjától számítva. Nem fog lejárni január 1-jén.

Milyen típusú bérlet a legkedvezőbb?...

Javasoljuk, hogy azok, akik rendszeresen utaznak a KanyarGo járatain, éves bérletet vegyenek, mert pontosan fél áron van ahhoz képest, mintha havi bérletet vennének. Tehát, aki egy évben 6 különböző hónapban is buszra száll, kedvezőbben jön ki az éves bérlettel még úgy is, ha például nyáron esetleg 2-3 hónapig sem veszi igénybe a buszokat.

Hogyan tudom bemutatni ellenőrzéskor?...

Javasoljuk, hogy egy képernyőfotó készítése után mentse el a telefonjában a bérletszelvény képét, vagy töltse le az eredeti fájlt a készülékére egy könnyen megnyitható mappába. Természetesen az eredeti levél csatolmánya is bármikor megnyitható a levelező rendszeréből, de ehhez szüksége lesz mobilinternetre.

A buszvezetőnél lehet vásárolni?...

Nem. A telefonon keresztül bármikor lehet vásárolni a felszállás előtti pillanatokban is. Aktuális napra vásárolt jegy a sikeres vásárlás időpontjától érvényes.

A MÁV bérletes kedvezményt bármilyen MÁV bérlettel igénybe lehet venni?...

Nem. A MÁV bérlethez kapcsolódó 90% díjkedvezmény kizárólag azon MÁV bérletek felmutatásával érvényesíthető, amelyek Biatorbágy - Budapest közötti szakaszra (is) érvényesek.